Distansförhållande?

Jag va en av alla dom som hade åsikterna "hur i helvete vill & orkar man va tillsammans med någon som bor så långt bort?"
Hm, jadu nu kan jag se mig själv i ögonen & ställa mig just den frågan, jag satt på bussen hem förut & försökte komma fram till varför det blev som det blev. Det här är mitt svar:
Jag är en sån person som går & dagdrömmer, om allt mellan himmel & jord, oftast om lycklig kärlek som varar livet ut, hur töntigt som helst men så äre :p jag tror jag är lite sådär kär i kärleken eller va man säger.
Så där går jag om dagarna, drömmer mig bort i min egna lilla värld ungefär, har gjort i alla år, men så satt jag där på bussen i Karlskoga & väntade på att den skulle köra vidare när jag kom på att jag inte drömt mig bort på det där sättet på flera veckor, hm ?! :s whats happening ? Och jag kom fram till att jag lever mitt i mina drömmar just nu, att allt känns så rätt & att verkligheten just nu är så mycke bättre än mina dagdrömmar, tack vare honom ! Därför väljer jag att lägga mina åsikter åt sidan & ge det här en chans. För är det såhär det känns när man är hög på livet, så vill jag inte byta bort det mot något i världen.

Bra svar det där tycker jag : ) haha, BYE

image19 vackrast <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0