I fell in love...

Vi levde våra liv, du i sandviken & jag i karlstad, utan någon aning om att den andra personen i fråga ens existerade. I många år, så en dag fick vi kontakt med varandra, någonting fick våra vägar att mötas & bilda en gemensam. För ett år sedan va jag bara ett namn på din msn lista. Jag har aldrig trott på kärlek så, över internet & jag va skeptisk i början, det vet jag att du också va, men något fick oss att chansa. Ett år senare träffades vi & det fanns ingen tvekan, det här var meningen. Den 22 juni blev alla ord, verklighet.
Fortfarande lever vi våra liv ifrån varandra, men nu är du endel av mitt.

På nätterna ligger jag & kramar min kudde & önskar det vore du, nu kommer det bli jobbigt framöver & antagligen ses vi bara på helger men skulle jag låta det förstöra & gå min väg skulle jag ångra det för resten av mitt liv, därför vill jag försöka.

du är det bästa som finns Christoffer Backman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0