Nyvaken

Härlig morgon, med fint väder. Så det blir sola & bada idag : )
Senare ska jag & klippa Linneas mamma, & efter det blir det en mysig grillkväll hos Johanna.
Inte långt kvar till Göteborg nu, på lördag åker vi jag & elin, vi fixade hotelrum på
Scandic Opalen, ser verkligen fram emot & få komma iväg lite, & speciellt med den jag älskar mest av allt <3

Känslor just nu:
Det känns så bra, & så rätt. När jag hör din röst, & vet att snart kommer jag vakna upp bredvid dig igen, då vet jag att det är precis såhär jag vill ha det. Visst saknar jag dig otroligt när vi är långt ifrån varandra, men dom gånger jag spenderar med dig gör det värt varenda sekund av längtan & saknad.
Du är allt!



BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0