13 december, Lucia

Idag, vaknade till ljudet av skönsång från radion, mami dansade runt i köket och sjöng med. Hon kom in med frukost på sängen, jagade sedan upp mig så jag inte skulle bli sen till skolan. Jag lockade håret i all hast innan jag kastade mig iväg. Nu kan jag pusta ut, det gick bra, jag varkan svimmade eller började brinna. Dock var ljusen onödigt långa så kronan blev otroligt tung, det resulterade i huvudvärk resten av dagen. Men det gjorde inget, alla lussebullar, julsånger och ljus gjorde att jag äntligen ,detta året kom i julstämning. Och hade det inte varit för ljusen hade jag sett mycket kortare ut i jämförelse med dom andra, så där fick dom väga upp. 
Efteråt bar det av hemmåt för en snabb lunch och sedan vidare till praktiken, klippte Frank, 56. Resten av dagen städade jag och donade, det är kaos om jag inte varit där på några dagar.
Nu är det åtta dagar kvar till ledighet, jag behöver det, skoltrött och eländig orkar jag inte med nått skolarbete alls just nu.

Nu ska jag ringa Line, vi planerar starkt inför nyår. Detta året ska vi lyckas med något extra, något kul, som man kan minnas. Förra året var helt okej, hemma hos Robin, efteråt spårade det ur, det va katastrof.
Därför har vi bestämt att vara ute i god tid i år, få något att se fram emot. Sådana saker är det enda som håller mig på humör nu för tiden. 

image49  

   

Jag andas genom dig, det går inte att förklara hur annorlunda jag hade varit om inte du fanns i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: ankeee

du va så fin så som lucia =)
klart vi vill titta vettu =)
I'm längting till nyår :D:D:D

2007-12-13 @ 20:55:51
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se
Postat av: johääni

Du var snyggaste!
och jag längtar med (:

2007-12-13 @ 22:13:22
URL: http://howsoonisnow.blogg.se
Postat av: STåFfmän

Önska ja kunnat sett dig hjärtat . säkert tokigt fiiiin !

2007-12-14 @ 19:52:37
URL: http://blablabla.NO

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0