HardToUnderstand

Igår var jag ledig från skolan, skulle dock dit halv två för utvecklingssamtal. Efter det bar det av hemmåt, fixade till mig lite och åkte sedan till skoghall. Eftersom vi även var lediga idag blev det lite alkoholdrickande igår. Trött och sliten åkte jag ändå hem runt 11, dom andra fick fortsätta utan mig.
Vaknade utvilad och pigg imorse, skönt att få sova ut. Kände mig dessvärre lite illamående, så jag satte mig i köket och åt en stor frukost tillsammans med mami, sedan åkte hon iväg till jobbet.
Idag ska jag in till stan en sväng för att se om jag kan hitta nå fint till Malin som fyller år på lördag. Ser fram emot lördagkväll, var länge sedan alla samlades och gjorde något tillsammans. Ska även träffa Johanna lite senare idag, och mysa med henne i nya lägenheten.
Lucia är på ingång också, får se hur det går med det.

" Du går runt med ditt fejkleende på läpparna, helt ihålig nästan. Hoppas på att någon kanske märker att du inte mår så bra som du vill få människor att tro, så vad är det ? "
Jag vet inte, hade någon kunnat tala om det för mig hade jag inte mått såhär. Då hade jag tagit tag i det, gjort något åt det. Men det är svårt, när man inte vet vart man ska börja. Du är smart, så fruktansvärt uppmärksam på allt. Jag avgudar dig, din styrka.

              image40                   image41

Se till att verkligheten är bättre än dina drömmar, att du är huvudpersonen i ditt eget liv. Det var jag som sa det där, smart sagt. Dags att leva upp till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0