Julafton

Stämningen och upprymdheten börjar lägga sig, mörkret har tagit över. Ännu en julafton snart till ända. Jag har haft grymt mysigt, Tord och Siv var även här och hälsade på i några timmar, såg på Kalle Anka och drack glögg. God mat gör att jag näst intill rullar fram nu, och som en två åring har jag sneglat åt julklapparnas håll ända sedan i morse. Det enda som har saknats är godingen, vid sådana här speciella tillfällen önskar jag att han vore här mer än någonsin, jag vill precis som alla andra kunna få en julpuss vid granen. Kunna luta mig mot hans axel och pusta ut när kvällen tränger på, men våran julafton kommer den också.
Snart börjar det nya året, nytt år betyder för många en ny start, på ett bättre liv. Nyårsafton betyder att man lämnar något bakom sig, vänder kapitel och går vidare i livet. Kvar finns alla minnen, jag älskar nyår, det är magiskt.

Ska alldeles strax springa ut och säga God Jul till Linda också, sedan blir det bänkad framför tv:n tillsammans med mami, papi och lillebror. Alla julprogram ska ses innan man går och lägger sig och vaknar upp till en helt vanlig dag igen. 

  image56    GodJul


Kommentarer
Postat av: handuälskarsåmycket

haha lille vän blir då ingen tråkig vanlig dag för dig i mon inte . de blir din bästa så klart =)

2007-12-24 @ 21:57:18
URL: http://bbbbbb.net
Postat av: angeliquee

God jul i efterskott , eller vad säger man ? ;P Hoppas ni får de underbart dom här två veckorna !!
kram gumman*

2007-12-27 @ 08:09:29
URL: http://angelicasandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0