Kärlek

Juldagen, vaknade imorse, full av längtan. Nu skulle älsklingen snart vara här! Tre veckor har gått sen sist, usch vad hela jag har längtat och väntat. Halv 4 åkte jag och papi till busstationen och hämtade upp honom, i regn och rusk kom han emot mig och kramade mig med starka armar. Nu är min säng inte längre lika tom, nu är jag inte längre ensam om nätterna, i två veckor vaknar jag upp i hans famn. Underbart.
Med sig hade han julklappar, jag älskar julklappar. Fick parfym av Rosie och Janne, stickade strumpor av hans farmor, och guldörhängen av honom, små änglar för att jag är hans lilla ängel va moteveringen. Sötnos.
Imorn, jag och godingen ska till stan på mellandagsrean. Hade tänkt inhandla strumpbyxor och halsband till nyår, klänningen är redan fixad. Det blev en röd med svart spets upptill.

Nu är allt precis så som det ska vara, jag är där jag hör hemma. Jag har blivit pussad på och omhändertagen, usch vad jag har saknat. Vill inte ens tänka på dagen då han åker hem, nu tar jag varje stund som den kommer och lever den fullt ut.

                                                             image54

Alltid ska du vara min. Jag har hittat rätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0