Nu har jag fått nog !

Gång på gång kallar du dig vän, du säger att du kan ändra på dig, men ännu en gång svek du och bevisade vilket svin du var. Alla dina löften är lika med noll, du ljuger och beter dig värre än någon jag nånsin träffat. Jag förstår inte hur man kan ge allt för att försöka förstöra nåns liv, men du ger dig fan på att du ska förstöra mitt. Tyvärr är du på god väg. Christoffer suger in allt du säger, tror på varenda ord, alla dina jävla lögner. Du beter dig som en psykopat men ändå är det dig människor tror på i slutändan. Och här har jag gått, blåögd och naiv, och trott att du skulle kunna ändra dig, förlåtit dig gång på gång. Och under hela tiden har du bara gått och väntat på rätt ögonblick, att spotta ur dig alla lögner inför Christoffer och hoppas på att han skulle få nog. Att han skulle gå sin väg !
Jag vill inte att han gör det, men det känns som du har lyckats nå ditt mål. Jag känner så mycket hat inom mig som bara vill komma ut, jag vill slå på någonting, skrika och svära. Jag har gått igenom den här skiten förr, rädslan av att se ditt nummer på mobilen när du ringer, rädsla för allt du kan vräka ur dig från "hora" till "äckel". Och när jag ser det så, så förstår jag inte har jag kunde förlåta dig, inte bara en gång. Men då var det bara mig du gjorde illa, nu gör du även illa den person som är hela min värld. Får honom att tveka på mig och mina löften, och bara för att jag har ett vidrigt förflutet kan jag lika gärna "vara så" fortfarande enligt många.

Du har ställt mig tillbaka på ruta ett, allt förtroende jag lyckades bygga upp hos någon kunde du förstöra med ett enda slag. Men du ska veta att jag aldrig mer vill veta av dig, jag vill leva som om du inte fanns, du är ingenting av det som jag en gång såg hos dig. Hur kunde jag ha så fel ? Jag kommer såväl ihåg första gången jag såg dig, du vandrade in i skolan , utstrålade styrka och förtroende. Såg åt mitt håll med ett snett leende, rättade till kepsen och gick vidare. Du hade byggt upp en perfekt fasad för med tiden förändrades du, till något hemskt och jag hatade dig. Nu vill jag gå vidare, om det så betyder att jag måste undvika dig helt för att få Christoffer att lita på mig igen, så gör jag det. Jag har hittat rätt och det här är för bra för att slänga bort. Jag älskar dig.

Idag, 18 års fest hos Malin. Ska bli fruktansvärt kul, få träffa alla flickor ikväll. Just nu behöver jag er, nått otroligt.

image43

Kommentarer
Postat av: angelicaaa

go du e gumman :) vi hade jätte kul tycker jag *göra om*

2007-12-09 @ 17:46:35
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0