Bäst just nu !

Mange Schmidt (feat. Petter) - Giftig

hörde den på P3 på jobbet, sen va det kört, pappa har fått stå ut med den nu i tre dagar, ca nåra tusen gånger/dag : ) jag är en sån som lyssnar sönder låtar, haha kan inte hjälpa det.
Saknar mami & johan, dom är i höljes & hälsar på, men dom kommer hem imorn <3

Jag har haft en dryg dag på jobbet, har inte hänt allt för mycke, fick tårta av anders på fika rasten klockan 3, jag brukar inte tycka om tårta, men jag älskar allt med jordgubbar på.
Nu ska jag snart över till Linda, hon & kim bor just nu i hennes mammas hus, eftersom hon är bortrest, så nu är det bara & kila över dit när jag har tråkigt, det ligger på gatan nedanför mej ;p

Jag antar att det blir arena på lördag, sommarparty med reagge, hiphop & rnb hela kvällen,
+ pojkar i baggyjeans & kepsen på sne, som en viss person såg fruktansvärt mycke fram emot ^^ haha
weeell, det är inge fel ;p

ska äta mat med pappa nu, ses, Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0