Behöver skriva av mig...

Jag klarar inte längre, kan du inte bara låta mig va? Du har fått mig att må dåligt i 7 månader nu. Lämna mig ifred, hur kan du fortfarande orka sitta & ringa mig när jag ändå inte svarar. Hota mig med en massa saker, gör det, jag kommer aldrig vilja träffa dig igen.

Jag har aldrig mått såhär förr, har aldrig mått dåligt. Hela mitt liv har jag fått höra att "emelie hur klarar du av att alltid vara glad?" ...Jo för mitt liv var perfekt, nu mår jag sämre, tack vare dig alltihop. Så fort mobilen ringer så får jag panik, rädd för att jag ska se ditt nummer på displayen. Jag känner mig så hjälplös, kan inte göra nånting för att förhindra det som händer. Du kan göra precis vad du vill, det är ingen som har stoppat dig. Tro mig, jag har försökt, men du lyssnar inte, har ingen respekt alls. Vet du hur du fått mig att gråta av ångest, för att jag inte kan göra nånting åt saken. & det gör mig så fruktansvärt arg & förbannad på mig själv.
Jag vill inte ta det här offentligt egentligen, där alla kan läsa det, men du lyssnar aldrig på mig, kanske gör du det nu ? när du vet att alla kan läsa hur du beter dig.

Snälla, lämna mig ifred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0