Last day.

sista dagen på jobbet, så underbart, nu har jag äntligen sommarlov : D

ikväll orkar jag inte ut nått dock, är ganska sliten, men imorn ska vi fira som aldrig förr,
eftersom det va så fruktansvärt länge jag festade nu ser jag verkligen fram emot imorn.
Tror det kommer blir riktigt kul.

& fint väder blev det , nu äre sommarkänslor i luften.
Kom nyss hem från stan, hittade det där linnet jag letat efter : )

& eftersom jag ändå är så positiv just nu vill jag bara hälsa till jacob & säga att han är
bland det bästa som finns, mest älskade killkompisen någonsin.
Han har varit på öland & jag hörde att de va gött med brudar runt omkring honom ;p haha, pimpen.
Jag drar med ett kort på honom också:

image9


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0