sleeping beauty.

Jag är så trött nu för tiden, måste bero på mitt vardagliga åtta timmars sommarjobb,
men nu är det iallafall bara en & en halv vecka kvar, sen har jag resten av sommarn ledigt.


Idag!
mysigast: 
den korta stund jag, mami & papi såg allsång på skansen på ettan : )
klädsel: svarta mjukisbyxor, vitt linne & hästsvans, så ser jag ut dagligen när jag jobbar, haha
roligast: chrille tar hem priset, han lyckas få mig & skratta jämt, tror dock inte att han vet om det själv
mest jobbigt: det förbannat tråkiga regnvädret

allmänt!
senaste film:
step up
godast dryck: Loka med hallonsmak : )
bästa låt: Nik & Jay - En dag tilbage
senaste samtal: med elin


Har du någonsin?

Gråtit över en pojke? ja
Gråtit över en flicka? hm, vet jag inte, va länge sen isåfall
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? ja, med linda, snöbollskrig som blev ganska seriöst efter ett tag ;p
Träffat någon från internet IRL? nej, de tror jag inte

Antal?

Gånger du varit kär? sådär riktigt mycke, en gång
Gånger ditt hjärta brustit? 1
Hjärtan brustit på grund av dig? don´t know
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? inte många
Ärr du har på kroppen? 3

image7



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0