sommar 2nollnoll7

Hello
Vädret är helt underbart. Ska snart till Linda, sitta i solen & va lite social, sen ikväll ska jag iväg med mami & träna. Är ledig hela den här veckan nu, sen äre elins student på torsdag & min avslutning på fredag ;p love it,
party torsdag, fredag & lördag. Sen börjar sommarjobbet i fyra veckor, fy helvete.

blaa, det mesta är alltid upp & ner i min värld, haha, aldrig 100% bra. Menmen, man tar det med en nypa salt. Line flyttar hit idag, tillbaka från skåne, ååh så underbart, like back in the days ;p hon har vart borta från oss ungefär 5 år, men nu är hon äntligen tillbaka, & hela sommarn har vi framför oss, kan det bli bättre ? <3

helgen va rätt onödig, utgång i lördags men vilken kväll, träffade allt möjligt folk, vi va på pråmen & härjade :p
men sen blev det massa tjaffs & en viss person blödde ner min vita kjol, blöää knäppis ^^
så vi drog oss hem till elin så jag fick byta kläder, sen bar det av till gubbholmen, tusen mygg så det blev pråmen igen. Men där vart det bråk ännu en gång, efter massa tjat & skit bestämde vi oss för & åka hem, det va skönt & få sova : )

nu ska jag packa ner lite muffins ;p sen till linda, Puss


image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0