Det bästa jag vet...

Igår va jag fruktansvärt trött efter praktiken, men Linda tvingade ändå ut mig. Först drack vi lite vin hemma hos henne & sedan bar det av till Björta för lite mer vindrickande. Det va inte alls mycket folk men grymt mysigt.
Idag pallra jag mig upp ganska tidigt för att åka till stan, inhandlade gråa,stickade strumpbyxor, jag har fått någon nojja på strumpbyxor tror jag. Stog på torget i kylan en sväng & tittade på snowboardtävlingen för att sedan ta bussen hem, väl hemma möttes jag av massa folk, mamma & pappa har party, lite runda om fötterna bjöd dom mig på lite vin & sedan hamnade jag här. Mycket vindrickande now-a-days.

image34

Haha, pappa drog ner mössan för mina ögon, knäppte snabbt ett foto & tyckte han va jättelustig.

Jag saknar min Elin så mycket nu för tiden, visst att vi träffas då & då men det är aldrig som förr, inte lika mycket längre. Förr i tiden var det att där jag va där var även Elin, & tvärtom. Vi satt ihop! Vi har gjort så fruktansvärt mycket tillsammans, gått igenom både svåra och lätta situationer men aldrig gett upp, vi håller hårt vid varandra. Hon är min själsfrände och min allra närmaste vän någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0