Ge mig sommar...

Låter som en något uttjatad replik det där, men jag behöver långa, varma sommardagar och heta sommarkvällar. Sol, bad och alla grillkvällar på stranden.
Varför saknar man alltid det man aldrig kan få ? Vart är allt det där som en gång var så självklart ? Vart är ni någonstans ? Låt mig få uppleva allt om igen.
Vi gick åt olika håll, & allt som finns kvar nu är alla minnen. Ni var en del av mitt liv, minns ni som jag gör ?

Har tillbringat större delen av dagen på stan med Johanna, Angelica & Madde , ont i fötter och huvud åkte jag hem runt halv 6. Inhandlade en svart klänning inför hårvisningen på Arena på fredag, då ska det firas
The Big Finale .
Såg även ett par bruna stövlar som just nu känns som något jag bara måste ha. 
  image39                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Jag sänder en tanke, varje gång snön faller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0