It´s all over

Nu är det över, hårvisningen på Arena igår var underbar, fruktansvärt kul & publiken skrek, man har bara hört positiva reaktioner och eftersom vi lagt ner så förbannat mycket tid på det här känns det bra att det var uppskattat. Bilder från visningen kommer när jag fixat dom. Rolig upplevelse måste jag säga, det blir fler gånger.
Efteråt blev det dans på scenen tillsammans med Elin och Line, vi träffade några weirdos under kvällen men det händer ofta på det stället.
Mötte Jacob på torget efteråt, har saknat honom mycket, var trevligt att få prata ut en stund. Tog därefter bussen hem för att sedan få somna skönt invirad i mitt täcke.
Vaknade ganska utvilad i morse för första gången på flera dagar, packade iordning alla kläder vi fått låna inför visningen & tog sedan bussen till stan tillsammans med lillebror och hans kompis. Kassarna var tunga och lilla jag behövde hjälp att bära, så dessa starka karlar var helt enkelt tvugna att följa med.
Det var kallt och eländigt så det blev en snabbvisit på stan, nu sitter jag hemma i värmen från kaminen igen.

Dessa dagar har varit stressiga för att få allting klart inför igår, så älsklingen har hamnat lite i andra hand, vilket inte var speciellt omtyckt, förlåt. Men nu är du nummer ett igen hjärtat. Jag ser fram emot nyår så otroligt mycket då han kommer hit och ska fira den med mig och mina vänner här i Karlstad.

image37                   image38

När tankarna svider av saknaden som aldrig försvinner, funderar jag över varför jag saknar det som en gång var. Försök istället titta tillbaka med ett leende på läpparna, livet var en gång i tiden mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0