Novemberdag

I morse, bakfull och eländig drog jag på mig mjukisdress & mössa och knata sedan iväg till praktiken. Som sagt var det alkohol som stod överst på listan igår kväll, varför? Ja bra fråga, Madde, Angelica och Johanna ville fira, livet bara antar jag. Dom drog med mig till Madde iallafall, där dracks det öl, vin & Angelicas super goda drinkar, vi åt glasstårta & chips, pratade, skrattade, & tittade på Bonde söker fru. Trots tröttheten man får dras med idag så var det värt de, gud va kul vi hade. Klockan fem i elva sprang jag till bussen hem, ringde älsklingen när jag kom hem sedan slocknade jag ganska snabbt.
Jag behövde det där, vardagen känns så förbannat trist och grå, dom tjejerna är ett stort ljus i min vardag.
Btw är det snart dags för våran hårvisning på Arena, 23 november. Ska bli så fruktansvärt kul, afficherna är tryckta & utspridda på stan, hårfärgerna är beställda, sminket är hämtat, vilken underbar kväll, något nervös måste jag dock erkänna att jag är.

Fick träffa Elin i tisdags med, tack för att du finns vännen.

Åren går, kan man inte få uppleva allt om igen?
Man försöker sakta ner, blicka tillbaka, men dom dagarna är sedan länge förbi...

Jag vet att jag ibland är dålig på & visa det, men jag behöver dig Christoffer,
Bara ett samtal från dig kan förgylla hela min dag, så lite behövs för att du ska kunna få mig att le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0