Soon.

Igår var jag på skyltsöndag med mami och papi och inhandlade julklappar, sprang även runt som en galning och provade stövlar för att titta ut några att skriva upp på min önskelista, hittade även ett par mysiga snowboardkläder som passar perfekt inför sälen i vinter. Det var julpyntat över hela stan och julmusik spelades i varje affär, det bjöds på pepparkakor & glögg, och på torget kunde man rida på hästar om man ville, grymt mysigt.
Förövrigt är jag fruktansvärt skoltrött just nu, dagarna rullar på men jag går fram och tillbaka och väntar på att tiden ska gå fortare, jullovet skulle sitta fint just nu. Men ser framförallt fram emot studenten. Jag har lite blandade känslor inför den dagen, glad och lycklig för att få försöka klara mig på egen hand och ta ett steg in i vuxenvärlden, men det händer även att jag känner av en ångest, allt är faktiskt snart över. Rädsla och ångest krypar på ibland när jag känner att snart ställs man inför något nytt och främmande, vid sådana tillfällen vill jag få tiden att stå still. Alla åren i skolan är som sagt snart förbi, med detta då först och främst allt jag har upplevt under den tiden. Skolkamrater, vänner osvosv, det blir nog aldrig riktigt samma sak. Forever young ...?!
Men jag blickar framåt, tar en dag i taget, håller Christoffer hårt i handen, vi tar dom stegen tillsammans.

Fick tidigare idag tag i alla bilder från visningen i fredags, blev dock ganska många så jag lägger bara upp en. Här är vi iallafall på scenen, Angelica, Johanna, Madde och jag.

image40

Nu ska jag se på PrisonBreak med mamma, som varje måndag.





                                                                                                           Du får mig fortfarande att le

Kommentarer
Postat av: CM

Åh, fin klänning/tunika, vart är den köpt? (A)

2007-11-28 @ 13:26:46
Postat av: emelie

tack CM, den är köpt på VeroModa : )

2007-11-28 @ 22:07:57
URL: http://eemly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0