StillTrying

Äntligen fredag, har precis skickat efter en vinröd klänning till nyår,
brukar inte direkt klä upp mig så fruktansvärt till nyår men den va otroligt fin så.
Förövrigt var praktiken idag krävande, körde slut på alla mina krafter, hade fem klippningar,
en permanent och en helblondering. & att sedan alltid försöka vara på topp, trevlig och pratglad, det blir för mycket. Grymt skönt med helg.
Att bero på det kommer godingen hit ikväll, jag behöver honom mer än någonsin nu, känner mig trygg i hans armar, när allt runtomkring ställer en massa krav så får jag vara precis mig själv hos honom,
får släppa allt ansvar och bara känna mig liten en stund. Just nu är det för mycket, i skolan, på praktiken, även på fritiden. Man kan inte längre komma och gå som man vill, jag försöker träffa alla som finns nära mig så mycket som möjligt men det känns som det kommer i andra hand hela tiden. Jag saknar något, kan inte säga precis vad det är, inte formulera det i ord.
Jag vet bara att allt just nu är jobbigare än vad det brukade vara.
Hur slutar man tänka, tänka och hoppas på fel saker?


Nästa fredag är det personalfest, det ser jag fram emot, äta god mat och dricka lite vin tillsammans med världens bästa arbetskamrater. Guldvärt att ha så underbara människor runt sig om dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0