Förlåt

Jag har betett mig som ett svin mot otroligt många, först nu har jag insett att det faktiskt va mitt fel, jag gick inte in för att såra, jag lovar. Förlåt. Jag förstod aldrig, dom senaste månaderna har jag förändrats som person, kan se saker nu som jag inte såg förr. Jag vaknade plötsligt upp och förstod att människor faktiskt har känslor, & jag har ingen som helst rätt att trampa på dom. Det samvete som jag har nu har aldrig varit något jag kännt av tidigare, på något sätt förstod jag inte att det jag gjorde var fel. Jag förstod aldrig att alla tårar berodde på mig, & när jag ser det nu med nya ögon får jag sådana starka skuldkänslor.
Herregud förlåt för alla gånger jag sårat er, det var aldrig medvetet. Jag vet att man hört det där förr, men mina ord är ärliga, något inom mig gjorde att jag aldrig kunde känna, känna att det var helt åt helvete fel, jag kände aldrig dåligt samvete. Men jag förstår nu, & det är så sjukt hur jag kunde göra sådana saker.

"Träffar du emelie?! du har gett dig in på något du inte klarar av..."
Orden kom som ett slag i ansiktet.


image34

Var ner till stan med mami igår, trots värken i magen. Hittade äntligen en snygg vinterjacka.
Förövrigt går jag på tabletter just nu, var till sjukhuset i måndags, hade inte sovit på hela natten pga smärtor i magen, satt på sjukhuset i två timmar, men det var förgäves, dom hittade aldrig något fel. Istället fick jag en burk tabletter som gör att värken försvinner för en stund. Börjar bli bättre nu dock. Har bara satt i mig en idag än sålänge.


Niprone - I can´t find my way out
alltid min november...

Kommentarer
Postat av: niprone

tja! nu finns nya singeln
"niprone - the snow comes back to rain" att lyssna på via www.niprone.com

tack för att du lyssnar,
R.

2008-05-01 @ 23:17:21
URL: http://www.niprone.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0