KalltKalltKallt

Det är fruktansvärt kallt i hela mitt hus, jag har sprungit runt som en dåre & vridit på varenda element i bott, har dock inte kännt av någon värme än :s
Idag fick jag sova lite längre, uppskattat, sen väcktes jag av att mami knackade på fönstret & hade glömt sina nycklar, för ovanlighetens skull :p bra vilsen du mamma, hih.
Klockan 11.05 ska jag ta bussen ner till stan, min klass ska se musikalen "The wedding singer", den verkar grymt söt faktiskt. Funderar på & krypa ner i sängen ett tag till nu.

Jag ser fram emot Halloween, när är det ens ? :s dags & kolla upp, då blir det utgång med flickorna från klassen, haha helt sjukt kul är det & festa ihop med dom, den ena värre än den andra :p
men ikväll ska jag träffa den största & bästa tryggheten i mitt liv, Elin älskling, när allting ibland har brakat sönder runt omkring har hon stått där lika stabil & hel som alltid & hållt hårt i mig för att jag inte ska falla.
Jag älskar henne.

 <3 Länge, länge sen, från den korta tiden jag var mörkhårig :p

Old pics.

 våren06   januari05

  balen 04   Jag&Malin sommar04

Nu kryper mörkret på allt mer, inte långt kvar tills den första snön faller,
precis som då, alla andra gånger.
Jag saknar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0