Skrämmande sanning.

Läste ni om killen från karlstad som blev misshandlad med hammare ? Visst jag kände inte killen men så ruggigt hemskt tycker jag det är iallafall, hur har man psyke till att göra så ? Hörde nyss låten några killar hade gjort till honom, måste tillägga att det va bland det vackraste jag hört.
En tanke går till hans familj & vänner.

Förövrigt har helgen varit lugn, Christoffer & jag var ner till stan igår & hyrde film, har haft en riktig myshelg : )
Var med mami till bergvik i fredags med, inhandlade mössa & strumpbyxor.

Ser dock fram emot nästa helg som går i alkoholens tecken, var riktigt länge sedan som man va ute & skaka rumpa tills man stupade i säng med skavsår efter för höga klackar & sömniga ögon. Självklart står Elin vid min sida på lördag som alla kvällar i somras : D Att bro på det längtar jag efter sommar. Dock har jag inget mer sommarlov, hittade en mapp full med bilder från sommrar förr. Satte hjärnan i tankar och minnen rullade upp, underbara stunder. Livet har gått så fort förbi, vad mycke man har hunnit med ändå. Sommrarna med Linda & Line 01-02 känns som igår, ändå var man så liten då. Man växte upp för fort.

image32 

Så små vintern 2001, Hans, Linda, Greger, Line, Micke, Walle, Jag & Ludde. Kind of cute ; )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0