Sunday morning...

Igår fick jag helt plötsligt världens panik & va tvungen att ta bussen in till stan för & köpa nya jeans : D haha, hittade ett par till slut & nöjd & belåten satte jag mig för & vänta på bussen hem, reese & andreas kom förbi en sväng för att hålla mig sällskap, vilket va trevligt.
Väl hemma fick jag sms av Johanna , halv 6 på torget skulle vi ses. Va bara att hoppa in i duschen & fixa sig iordning. Hungrig som satan va jag när jag kom dit så jag drog med henne & Malin till Burger King för att äta, mumsigt värre va min whopper med extra mycke ost :p haha.
Gick vidare till UNO runt 7 för att kolla uppträdandet, Jonas & Jocke körde några låter också, ruskigt bra var dom faktiskt : D Såg svenska akademin i någon minut men bestämde oss sedan för att åka till malin.
Vi satte oss runt köksbordet jag, johanna, malin, angelica & maria, nu va det dax för ölspel. Några timmar senare, med massa skratt & stoj, för mycke alkohol & chips var jag trött & sliten , ringde mattias så han fick komma & köra hem mig. La mig i sängen & ringde älsklings christoffer : ), efter några minuter bestämde jag mig för att borsta tänderna & så, & lovade & ringa upp innan jag skulle sova för att säga godnatt.
Klockan 5 i morse vaknade jag & märkte att jag somnat med kläderna & tv:n på, & utan & ringa christoffer :/ Va bara att pallra sig upp för att tvätta av sminket & dra av sig kläderna, sen virade jag täcket runt mig & somnade skönt igen.
Idag blir det lugnt, Elin gummsan kommer hit senare, blir nog till att ta en långpromenad & prata av sig lite som vanligt <3
Sova tidigt, skola imorn ;/ isch...
jaja, BYE


 Kärlek <3


Spelas just nu:
Kalle Bah - Ugly girls
50 cent VS. Sisse - Boom Da Club [remix]
Gladiators - Rich man, poor man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0