To much money spending...

Ingen aning om det ens heter så dock, men ja anyway drog in till stan runt 12 idag, hade inga planer på att köpa mer än en Loka med hallonsmak . Kom ändå hem med en svart luvtröja, bodylotion, stora guldörhängen & världens sötaste beige/guldiga strumpbyxor. Jag har varit lite för duktig att spendera pengar på senaste tiden.
Klippte min morbror som tyckte han började bli långhårig & vandrade sedan ut med marika för en riktig långpromenad, vandring med stavar har jag hört ska vara bra det, & nu är vi till och med så duktiga så vi går i princip varje dag. Dutti emelie : D
Imorn är jag ledig, riktigt skönt men ska ändå in mot stan & träffa angelica, johanna & madde för & fixa vårat projektarbete, ser fram emot det otroligt, ska bli så kul. Hårvisning på arena den 23 november, join us ^^


Jag tror älskling vill vara med på ett hörn också, & det får han : )
för emeliehjärtastoffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0