Im Yours

Igår, studiedag vilket var fruktansvärt skönt. Sov ända fram till klockan 11 och tog sedan bussen mot stan för att möta Angelica. Solen sken och det var bortemot 15 plusgrader. Satte mig på torget en sväng med en Loka i handen och inväntade Ankie. Våren var här och man får genast tillbaka den energi man saknat under hela vintern. Vi tog en runda på stan och sedan åkte jag hemmåt för att fixa iordning mig lite för en utekväll, klockan 5 stegade vi in på BluemoonBars after work jag, Angelica, Johanna, Madde, Malin och Angelicas syster. Gratis tacobuffé, päroncider och coverband var det vi spenderade några timmar med fram till runt 8. Då tog vi en runda runt Sandgrundsudden i solnedgången. Resten av kvällen bestod av Score, Arena och kareoke. Dock var jag hemma redan runt 1 snåret, kvällarna blir oftast inte längre nu förtiden.
Idag, blev även stan en sväng idag. Mötte upp Elin för att stega iväg till Nöjes, Idol var i stan och det är allt lite intressant om någon man känner hade tänkt att ställa upp. Efter halva vägen glider Marika in längst trottoarkanten i en svart cheva, riktig raggarbil med flaggor, lila fluff i taket, hög musik och ett gäng raggare i baksätet.  Vi fick skjuts resten av vägen till Nöjes, var ett riktigt trevligt gäng faktiskt, vilka stjärnor.
Sedan blev det en glass på torget innan vi styrde hemmåt, nu är jag hemma för lite mat innan jag åter igen ska träffa Elin. Antagligen blir det en lugn filmkväll ikväll, men vem vet, det har hänt förr att våra filmkvällar slutat med högklackade skor, partylinnen och hög hiphop musik mitt på dansgolvet.

                                        image140

Samtalet som jag gick runt och väntade på hela kvällen igår kom inte förrän imorse. Jag önskar du vore annorlunda. Jag kan bara glömma, gå vidare och leva livet, men du upptar mina tankar ständigt. Det som är svårast ger man sig jämt fan på att man ska ha. 

                                                                                I tried to be chill but your so hot that i melted...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0