Mina små liv

Det är mitt guldgäng, det absolut bästa som finns. I vått och torrt kommer jag alltid finnas för dom, dom finns med mig i motgångar och medgångar. Dom förgyller mina skoldagar och helger, jag har fler än en gång vikit mig dubbel av skratt på grund av alla tokigheter vi tar oss för. Dom är värda allt och lite till.

      

image146    image147

Jag älskar att knata iväg till skolan på morgonen, aldrig någonsin har det kännts jobbigt. Jag älskar varenda minut jag får spendera med er, alla borde få ha vänner som ni. Ni får mig att le nonstopp, ni får mig att må bra, så som bara ni kan.

Helgen, den har varit så långt ifrån lugn man kan komma. Trots att vi hela veckan ställde in oss på att helgen skulle bestå av cocacola som enda dryck, men icke. I fredags bar det av till Vikenkyrkan där grillning och brännboll stod på schemat, efteråt satt vi alla på våra jackor i gräset tätt ihop, spelade hög musik, pratade och skrattade. Otroligt mysigt. Senare på kvällen bar det av till norrstrand för lite mer festande innan vi styrde våra steg hemmåt.
Igår dök Line upp hemma hos mig runt 8 snåret, dusch och make blev det innan vi åkte mot Norrstrand för förfest tillsammans med Malin, Angelica och Johanna, lite senare ramlade även Elin in. När klockan började närma sig halv 11 tog vi vårat pick & pack och vandrade in mot stan. Där delade vi på oss, de andra försvann till Score medan jag, Line och Elin styrde mot Nöjes för att fira att Line fyllt 20 år. Vi stötte på diverse gamla bekanta ansikten, shakade våra rumpor på dansgolvet och fick gratis dricka i baren. Trots att jag hade otroligt kul satt ändå sängen fint sedan när det var dags att sova.
Idag, eftersom lillebror fyllde vuxen, 18 år, i fredags kommer snart besök från släkten. Då blir det tårta och paketöppning. Senare idag kanske jag och papi drar ut en sväng och övningskör, motorvägen lockar. Förhoppningsvis avslutas kvällen med en film i trevligt sällskap.

                                                              The Outfield - I Don´t Want to Lose Your Love Tonight



Kommentarer
Postat av: johänni.

men gullnos då. Du är en av dom bäääästa. hjerta

2008-04-28 @ 17:17:27
Postat av: Linis

du och elin är med på vimmel på ef från nöjes om iinte sett det :)

2008-04-28 @ 21:55:55
URL: http://linanoleryd.blogg.se
Postat av: anki

söt du e gumman min :D du e bäst. fuck the rest ;]

2008-05-03 @ 01:03:37
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0