080824

What do you do, when the only person that can make you stop crying, is the one that made you cry ?

Tårar, för mycket tårar, jag ser världen suddigt genom mina ögon. Hjärtat slår i 120, när ska det få ett stopp ? När ska detta vända & börja gå åt rätt håll. Det är fan på tiden nu, jag är inte värd mer skit, jag tycker faktiskt inte det, inte ens jag. Efter regn kommer solsken, hette det inte så ? Det har regnat bra jävla länge nu. Jag känner mig förvirrad, vet inte vad jag ska göra, vet inte vart jag ska ta vägen. Jag gör alltid fel, hela jag är fel, aldrig blir det rätt eller hur ? Även om det blir rätt och jag gör allt för att visa mig bra, så är jag värd all skit i världen ändå. Då är det på något sätt fel att jag gjorde rätt, eller va ? Jag förstår ingenting.
Jag är människa precis som du, om du kanske inte märkt det. Jag är uppbyggd av känslor, du kan slänga iväg dina elaka ord på mig, jag står där nästan död och tar emot det. Men mitt inre tar stryk, trots att det inte syns på utsidan. Men det här är mitt fel, så jag är inte värd mer än så ändå, hade jag inte gjort bort mig från början hade jag också fått känna mig omtyckt, men nu gjorde jag bort mig & känslan av att bli älskad som den man är finns inte längre, jag borde inte få känna den. För jag är fel, hela jag är så jävla fel.

Så nära, men ändå så långt bort...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Skulle du vilja få hem gratis presentkort från hm, gina tricot och jc direkt hem i brevlådan bara genom att enkelt samla poäng? Då tycker jag att du ska klicka dig in här och bli medlem:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=128



Hoppas du får en bra dag:)

2008-08-24 @ 15:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0