Bakfylla och hat !

Ja gårdagen hade jag planerat skulle bli så lugn så lugn, men icke. Linda ringde i torsdags kväll och tyckte jag & Elin var för unga för att sitta hemma och va slitna en fredagskväll, hon övertalade oss och alltså var det bara hem och dressa om efter jobbet igår & pallra sig iväg till Linda. Där myste vi tjejer med alkohol,prat & skratt. Lindas papi var även han med på ett hörn & skröt för sin jobbarkompis i telefon att han hade massor av vackra damer i sitt kök :p. Tiden gick fort och snart bar det av till stan för att stega in på krogen, såhär i efterhand kan jag nog tycka vi skulle stannat kvar hos Linda. Dryga människor som inte förstår när det inte är någon idé att försöka, dock blev sista halvtimmen helt okej då jag & elin äntligen intog dansgolvet och dansade järnet.
Väl ute från krogen blev det endel tjaffs pågrund av en viss keff H, varför ska tjejer ge sig på tjejer när han står där med ett nöjt flin på sina läppar & bara älskar situationen. Nej jag hade dåliga vibbar gentemot den där killen redan första gången jag såg honom, han är inte värd dig gumman, inte någonstans. Medan flickorna tjaffsade med varandra tog jag och Elin tag i den riktiga boven i dramat och fällde en & annan kommentar som fick honom att förstå att det nog var dags att knata därifrån.
Sedan bar det av hemmåt och sängen, var skapligt trött vid det här laget. Förövrigt träffade jag även på Jacob igår, saknar den där killen, han tar hand om mig han : ).

Idag, vaknade upp med en rejäl hosta, visste nästan den skulle komma tillbaka. Täppt i näsan & med sprängande huvudvärk kunde jag inte sova längre utan gick upp & fick i mig lite frukost. Ska snart bege mig mot stan för att göra lite ärenden, ikväll är det såklart party på mina flickors schema, igen. Förstår inte hur ni orkar, själv får tiden utvisa vad som händer. Måste iallafall få träffa Ankie & Johanna en sväng för jag saknar dom så.


Bild från gårdagen (Jag i vitt, Line i mitten, Elin till höger, Linda längst fram) , fler kommer på bilddagboken när jag fixat dom från Elin.

Händelserik kväll verkligen, vissa saker kunde få ha kvittat. Men jag älskar er & ni är det allra bästa jag har <3


Kommentarer
Postat av: patricia

vem är din favorit av systrarna olsen? :)

2008-08-23 @ 10:55:48
URL: http://human.blogg.se/
Postat av: jennie

gud vad fin du var :)

kram tjejen!

2008-08-23 @ 10:56:25
URL: http://absolutwester.blogg.se/
Postat av: emelie

Tack jennie : D

2008-08-23 @ 11:00:58
URL: http://eemly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0