Dagen före julafton

Gräset är grönt, solen lyser starkt & temperaturen är +1 grader. Förjävligt, vart är julstämningen ? Vi har plockat fram och pyntat granen, packat in paket, köpt hem massor av julmat & bakat lussekatter. Men jag känner fortfarande inte av att det är jul imorn, tyvärr. Jobbigt som attan då jag faktiskt älskar julafton, bästa & mysigaste högtiden på hela året, men det vore ju dock en fördel att faktiskt känna av den.
Men räddningen kanske kommer ikväll, vi ska tillbringa den hos resten av tjocka släkten ute på Skoghall precis som varje år. Längsta julbordet man kan tänka sig, massor av efterrätt, julmusik, glögg & pepparkakor. & framförallt alla underbara kusiner som varje år tävlar om vem som lyckas gå upp mest i vikt under kvällen :p. Stollar!

Igår var Ingela i stan, synd som fan så hann jag inte träffa henne. Hade fullt upp här hemma, saknar dig & kommer sakna Malin under jul också då hon åker hem till Härjedalen. Attans attans. God Jul iallafall gobitar <3


Haha, när jag spillde ut min julXider på mig själv när jag skulle blåsa bubblor,
Johänni är med och torkar : )

Imorn är det julafton & den blir hemma med familjen, ska gå och träffa Linda en snabbis eftersom hon är hemma hos sin mamma & hennes mamma bor bara några hus härifrån. På kvällen blir det Kalle Anka, Kan du vissla Johanna, Svensson Svensson & allt vad dom brukar visa.
juldagen är det utgång med alla dom allra bästa, dom underbaraste man kan tänka sig. Jag & Elin börjar kvällen med att äta ute bara vi två, romantiskt så. Efter det hem till Johänni för att slutligen hamna på Nöjesfabriken.
På fredagen bär det av till Sandviken. 

                                                                                            Wellwell, God Jul ; )



Kommentarer
Postat av: ANKE

ååå va ja läängtar :D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D

massa ju.

men vi andra ska på arena lr? har du hört ngt ?... snart kommer ja me in på nöjes ;P hihi

2008-12-23 @ 18:39:12
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0