En fredagnatt

Det enda jag har i tankarna just nu! Det här gick alldeles för fort...

"But tell me does she kiss
Like I used to kiss you
Does it feel the same
When she calls your name..."



Idag
har jag hunnit med att träffa älsklingsElin, tänk om alla kunde ha någon som henne. Va världen vore bra mycket bättre då : ) Resten av dagen har mest bestått av massa pluggande, men på måndag är jag klar med kursen. Så nästa vecka ska jag få tid till att köpa julklappar.
Tänkte gå & sova för längelänge sedan, men det har inte blivit av. Nu har jag dock tagit natt, slocknar vilken sekund som helst. natti


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hörde att han redan gått vidare : ( då är han ändå inte värd det...

2008-12-06 @ 19:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0