Fredag natt

Den här veckan har jag hunnit med att köpa julklappar, nyårsoutfit, jobbat fyra dagar & hämtat ut mina betyg i MatteC vilket blev ett VG. Mami var stolt, även jag kände mig stolt över mig själv : ). Nu är det bara till att söka Universitet & snart är mina och Elins framtidsplaner i hamn.
Idag har jag träffat Line, hon kom hit & klippte sig och vi fick en del att ta igen då jag inte träffat henne på för länge. Nu senare ikväll åkte jag med Line & co ut och sladdade på gamla flygplatsen, första gången någonsin och jäklar va kul det var. Skrattade och skrek om vartannat, Mc´donalds hann vi också besöka innan vi åkte hemåt.
Imorn kommer moster & Tomas från Borlänge hit på julbord, med sig har dom deras bäbis Jonny som är bland det sötaste som finns, saknar den gosen. Så imorn blir det massor av mys, när dom sedan åkt hem slutar inte myset för det för då åker jag hem till Elin på filmkväll & sedan även övernattning tillsammans i samma säng. Hur bra är inte det?

Söndag & Måndag blir slitsamma med massor av klippningar, men sedan kommer den efterlängtade julen.



Nyår tillbringar jag i Sandviken, vi har endel att reda ut en gång för alla. Vi kan inte ha något mellanting längre, det står mellan allt eller inget. Jag är splittrad, men att ta det på telefon är fegt, vi behöver se varandra i ögonen, vi snackar ändå om ett & ett halvt år tillsammans. Samtidigt blir det en skön semester för mig, att besöka Sandviken är alltid som ett lugn i vardagen, kommer hem lagom till att börja jobba igen med nyladdad energi.
Sandviken alltså, mellan 26 december & 4 januari

& till resten, tack för att ni är dom bästa man kan hitta.

                                                                                                        Yves LaRock - Rise up
                                                                                                        alltid



Kommentarer
Postat av: johääni

Kommer sakna dig hjärtat<3

2008-12-20 @ 16:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0