Lördag med släkten

Imorse när jag vaknade hade redan moster, Tomas & lilla Jonny hittat hit ända från Borlänge. Lillen var så finklädd i svart väst, kritsrecksrandiga finbyxor & vit skjorta, & gosig som bara den. Kom ostabilt gående mot mig hela tiden & greppade tag i allt han kunde hitta på vägan för att inte ramla. Endast 10 månader gammal är han så duktig som redan kan gå nästan helt själv. Sedan ramlade fler kusiner & morbröder in, & medans dom andra ägnade sig åt maten ägnade jag & Jonny oss åt varandra : ).


Se så fin han är, & så glad.
Två tänder framtill hade han också hunnit fått, roligast att bita på var mitt silverhalsband jag hade runt halsen.

Nu har jag ätit så mycket mat att jag utan tvekan kan rulla fram, men gott var det. Sitter & väntar på att klockan ska bli 21.00, då åker jag mot Bergvik för att hämta upp Elin. Sedan blir det film & mys resten av kvällen/natten. Kanske även åker igenom stan en sväng för att se vad människor ägnar sig åt en kväll som denna.



Mina känslor gör mig inte glad, inte alls. Jag vet inte varför det blev såhär, jag är bara arg & irriterad hela tiden, precis allt gör mig på dåligt humör. Speciellt en massa gnäll, JAG ORKAR INTE MED TJATET ! Snälla, snälla sluta.


Kommentarer
Postat av: mattias

The first time That You opened Your eyes did You realize that You would be my Savior

And the first breath that left Your lips

Did You know that it would change this world forever

"Relient K"



Äh! Du klarar allt vännen bit i nu istället.

Inte många dagar kvar till julafton nu! :), och sen åker du till sandviken!, försök må bra dessa juledagar för det är du värd!

2008-12-21 @ 02:02:33
Postat av: StoffMÄN

vilken söt en :D

2008-12-22 @ 02:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0