Sandviken, dagen innan nyårsafton

Japp, jag har som sagt tagit mitt pick & pack och bosatt mig i Sandviken ett tag, hittills har vi sprungit på rea i Valbo köpcenter, ätit american take away, hälsat på Stoffes farmor, tillbringat tid i stugan med hans föräldrar, tagit en långpromenad, varit ute & sladdat med bilen :p, städat Christoffers rum (eller ja, jag gjorde, det såg ut som fan), myst i soffan osv. Hittade en klänning på rea som jag tänkte jag skulle dra på mig imorn, vad kvällen imorn har att erbjuda vet jag inte än så det märks helt enkelt.
Inatt nockade Christoffer mig med armbågen rätt i pannan medan han låg & sov, blir att hålla sig på avstånd hedanefter.

Nu sitter han & tittar på film uppe i vardagsrummet så jag smög mig ner till datorn för att slänga iväg ett inlägg. Vi har pratat, på allvar, men kommer ingenvart. Kanske blir mitt återvändande till Karlstad på söndag det jobbigaste jag någonsin har upplevt. Ser inte fram emot det alls. Klart som fan jag älskar honom, det vet jag, för än idag är han det första jag vill se när jag vaknar på morgonen. Men ibland vill livet något annat, han är trots allt utan tvekan det finaste som funnits i mitt liv, det är det som gör att jag aldrig kommer kunna släppa taget. Jag vet att det inte finns nått bättre.
Vi låg näranära igår, så sa han det: "Tänk om vi alltid kunde ha det såhär..."



Kottonmouth Kings - Proud to be a stoner

Nej nu ska jag ta mig en dusch & sedan ska jag mysa ner mig i soffan tillsammans med Stoffes farmors hemmagjorda cheesecake, underbart god. Hon skickade med oss den hem häromdagen när vi va där på middag, hur söt är inte hon?

Take care & ha en bra nyår
Jag saknar er i Karlstad förövrigt, Elin, Linda, Line, Johänni, Angelica, Malin, Madde, Emelie Sjöman... ja ta det lugnt imorn ; ) jag vet vilka tokigheter ni kan lyckas med ibland <3


                                                       


Kommentarer
Postat av: johääni

Och jag älskar dig <3

2009-01-02 @ 16:07:07
Postat av: neyow

Ta,Känna röra,På Alla Sätt Beröra.Se Titta,Förföra.Ögon De Kan Förgöra,Längtan,

Emsamhet,Tårar,Läker Tiden Alla Sår?Förgånget,Borta,Glömt,Kunde Lika Gärna Vara Drömt,

Ensam,Lämnad,Förstörd,Kärleken Blev Min Död!

2009-01-05 @ 00:12:56
Postat av: anki

vetuuu? nu kommer ja in på nøøjes.... ;P

2009-01-06 @ 18:16:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0