Söndag igen.

Det är ganska jobbiga dagar just nu, hela fredag passerade utan några speciella känslor. Allt flöt på fram till klockan 01.15 då jag knäppte av lampan & tvn och allt blev så fruktansvärt tyst. Först då kom känslorna ifatt mig, det var långt ifrån trevligt.
Igår åkte jag, Johan, mami & pappa till morfar i Sysslebäck. Det är alltid skönt att komma dit, allt är så tyst och stilla i jämförelse med Karlstad. Långt bort mitt i ingenstans bor min morfar, där finns höga berg, djupa sjöar, stora skogar & just nu massor av snö. Jag växte upp där uppe, va där varje lov och ledig stund jag hade. Uppe i Höljes bodde mormor & morfar på den tiden, en liten by med några hundra personer. Där finns en ICA affär men sedan är det inte så mycket mer, det är dom absolut bästa tiderna i mitt liv.

Igår kväll gjorde jag mig iordning och åkte till Johänni. Där fanns även Malin & Emelie, Emelie hade lyckats pallra sig iväg från Borgvik och det var väldigt kul att så henne. Senare kom Simon & Tessan också, vi drog igång med en massa ölspel och roliga lekar. När jag sedan skulle visa Johanna hur fint min julXider glittrade så lyckades hela jag bli blöt, men vad gör det om 40 år? :p Vi tog bussen in mot stan & Arena, träffade Elin, JacobLinda och Line. Det kändes som alla dom allra bästa var samlade på ett och samma ställe igår och jag hade en av dom bästa kvällarna på länge. 

            

Nu ska jag klippa & färga min kusin, sedan blir det en lång lång promenad ner till Alster. Kvällen slutar framför The Hills på mtv.se. See ya



Kommentarer
Postat av: johääni

I love you!

2008-12-14 @ 15:48:50
Postat av: ;)

det finns fler som älskar den tjejen ;)

2008-12-14 @ 23:10:25
Postat av: Anonym

Ett antal.

2008-12-15 @ 18:29:19
Postat av: anke

jag vill också va määääääääääääääääää

2008-12-21 @ 22:12:11
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0