Seg söndag

Sjuk kväll igår, allt kändes fan så konstigt, trots att jag hade kul från & till. Kvällen fick mig iallafall att inse att jag inte klarar av att vara alla till lags jämt. Därför är Elin min bästa vän, hon är så lätt att umgås med, kräver aldrig för mycket av mig utan finns där & älskar mig just som jag är. Vi har aldrig någonsin bråkat & kommer nog aldrig någonsin göra.
Igår tog dom flesta knäcken på mig, jag menar inte att jag aldrig gör fel, för det gör jag. Jag menar bara att det finns andra i min värld också.. & jag menar bara att jag kan inte ha tid för alla, precis hela tiden. Ibland vill jag trots allt även ha tid för mig själv.
Kvällen igår började hemma i soffan med mami & pappa, vi tittade på dansbandskampen & åt gott. Sedan åkte jag för att hämta upp Elin efter hennes firmafest på Bergvik. Vi hamnade en sväng på Score innan det bar av hemmåt ganska tidigt.
Idag ska jag plugga inför provet imorgon, slutprovet! Jag hoppas det går vägen nu. Sedan ska jag & mami till stan för att inhandla julklappar, & även handla upp mina presentkort på Cervera.
På kvällningen ska jag träffa Johänni, Malin & Linda. Vi ska se på film & ha mysigt, det kom precis i rätt tid nu, fy fan vad jag saknar er mellan de gånger vi ses.



Ställ inte så förbannat höga krav på mig...
Förstår inte varför du alltid är så jäkla elak, det har gått så långt att jag inte längre vet vad det är för fel jag gör när du blir arg numera. Du bara bråkar för sakens skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0