Alla hjärtans dag

När jag vaknade hos Elin imorse hade jag i ärlighetens namn faktiskt glömt bort att det var idag. Dock har jag inte gjort någonting som får mig att känna att detta är en av de mysigaste dagarna på året, förutom att vakna klockan 11.00 i närheten av en av dom jag älskar mest det betyder faktiskt något. Annars ser resten av dagan relativt normal ut, om inte mami hittat på något speciellt vilket hon ofta brukar göra på Alla hjärtans dag.
Till skillnad från många andra tycker jag om den här dagen, att fira den ensam eller ej spelar ingen större roll den är fortfarande grymt mysig, mysigare tillsammans med någon speciell men vad gör man?! Lyckades faktiskt ändå få en ros i brevlådan idag, vet dock inte från vem, i vilket fall var det gulligt gjort, tack. Nu ska jag nog ta mig en långpromenad medan solen fortfarande är uppe, sedan ta en riktigt skön dusch med diverse peelingkrämer och oljor, för att sedan krypa ner i soffan tillsammans med mami, papi och Johan senare i kväll. Så får det bli.

Igår, 21.30 satte jag mig på bussen mot Elin. Väl där hade hon redan varit till OK och inhandlat coca cola, cheezballs och en skräckfilm. Efter filmen var vi fortfarande ovanligt pigga och knäckte ett och annat samtal till personer i våran omgivning, ca klockan två ringde mobilen och en viss Mr.oskarsson tyckte han var busig och ringde för att väcka oss. Osis för honom var vi fortfarande vakna, två timmar senare efter massa skratt och efter att jag både lyckats trilla ur sängen och få Elins mobil inpetad i ögat var vi alla tre för trötta för att fortsätta stri så vi sa godnatt till Theo och la oss för att sova. 

                                                                   image77

                                                                                     Trots allt som händer, så upptar du 
                                                                                          fortfarande ofta mina tankar
                                                                                                        
Christoffer

Spelas just nu: 
Talib Kweli - Ms. Hill
Lenny Kravitz - Again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0