Bänkad framför tv:n.

Hittills har jag haft en otroligt skön vecka, ledig igår som sagt så jag tog en sväng in till stan för att inhandla en bodylotion och en maskara. En coca cola blev det också för att släcka törsten, jag börjar bli smått orolig över mitt coca cola drickande, det blir nämligen fler sådana längre fram i inlägget.
Idag, jag skulle möta upp Johanna utanför Sundstagymnasiet klockan 10 imorse. Denna veckan har eleverna där satt ihop en musikal, Trollkaren från Oz, & vi frisörer ska vara med & sminka dom som behöver hjälp. Dock förstår jag inte varför, teater smink kan jag inte överhuvudtaget men vi kletade på ,överdrivet mycket, som vi fick berättat för oss att vi skulle. & under dessa timmar i sminkrummet lyckades jag klunka två burkar coca cola till. Helvete ! Kan höra mamis kloka ord i bakhuvudet som den stjärntandläkare hon är, "Tänk på tänderna... !!".  Tog sedan en snabbvisit hem för att hämta mina böckar inför trafikskolan, sista lektionen idag & nu är jag på G  för körkort. Spenderade lite av min tid här i väntan på att Gossip Girl ska börja, ikväll är det även en guldfilm på tv:n Armageddon, inte ett öga torrt.

Partynerverna spritter i kroppen, inte bara på mig utan även på det såkallade Järngänget som Angelica kallade det. Tyvärr tror jag inte det blir mycket till festande i helgen, men nästa helg har vi många födelsedagar att fira så vi får planera inför det.
Btw, nu är jag sent ute, har använt det ett tag redan nu men för er som ännu inte testat, prova Dust it, finns att köpa på frisörsalong & att informera om bra produkter är väll det jag finns till för antar jag. OBS ! använd inte varje dag då det kan vara svårt att tvätta ur & på så sätt kan lägga sig som ett lager i hårbotten. Men behöver man volym då & då så är det guld.

                                                                            image74

Jag börjar klarna i huvudet, jag börjar kunna se framför mig vad jag behöver och inte behöver just nu. Jag behöver tid för mig själv & mina tankar, & för att någonsin kunna ta mig ur det här så behöver jag allt annat än problem från någon annans håll än mitt eget. + att jag har insett att jag mår bra av dom du alltid vill tjaffsa över, tyvärr. Det är snart nu eller aldrig, dags att fokusera och göra ett val, jag kan inte hålla på såhär förevigt. Jag önskar att livet vore lättare, att alla val vore lättare. Men nu är det som det är och det enda man kan göra är att följa sina instinkter. Hjärtat säger ja, men hjärnan säger nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0