Ensam är stark?

Igår, åkte in till stan på lunchen och mötta upp Johanna för lite shopping, inhandlade den bruna skinnjackan jag sett dagen innan sedan fick jag nöja mig. Kommer gå åt en del pengar i veckan till Sälen som sagt. Efter praktiken hämtade Mattias upp mig och det bar av till bergvik för att inhandla dricka, på vägen hem blev vi sedan hungriga och svängde förbi Mc´donalds. Dubblecheese är fruktansvärt god, smart på så sätt att jag faktiskt inte behöver be om mer ost. Under våran paus på Mc´donalds kom vi in på samtalsämnen som jag är glad att du kan berätta för mig, jag finns här och lyssnar det vet du vännen. Kvällen blev lugn, såg A lot like Love klockan 21.00 och som jag förutspådde var jag ett riktigt nervvrak i slutet av filmen när dom äntligen hittade varandra, Jag ? Kär i kärleken ?!
Idag,
ska snart med mami till Bergvik och möta upp Elin för att inhandla gåvor till våra födelsedagsbarn, ikväll blir det alltså utgång.

image83                        Herregud varför bryr jag mig?

Jag vill stänga av helt, & känna ingenting alls, för någon, någonsin ?! Jag vill resa mig upp och känna att jag kan stå på egna ben, att jag inte behöver någon som tar hand om mig. Jag behöver inte det. Jag saknar mitt gamla jag, den självständiga, stabila tjejen som tog sig an saker på egen hand. Jag är själv imponerad över vilken styrka jag utstrålade, nu för tiden känner jag mig mest liten och ensam... Jag söker närhet och bekräftelse när jag i själva verket faktiskt bara vill vara för mig själv just nu, men jag kan inte förneka att jag fortfarande bryr mig. Ibland känner jag den där svarta känslan i hjärtat som nästan kan få mig att klättra på väggar, jag försöker såklart dölja det inför dig men inombords exploderar jag. 
Jag ska ta tag i mitt liv nu, visa både mig själv och andra att jag kan ta mig upp och stå på egna ben utan att någon behöver hålla i mig. Jag behöver inte vara liten och obetydlig bara för att jag för tillfället tar mig fram i livet på egen hand, först då när jag har tagit tag i mina egna problem och kan ta hand om mig själv så kan jag ta hand om och älska någon annan.


Kommentarer
Postat av: Pääääääckmän.

men ööj bruden du kmr alltid älska mig och du vet de . hääähä ;)

2008-02-23 @ 17:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0