Is this for real?

Just nu har jag en otrolig panik, tankar snurrar runt i huvudet & en enda fråga ligger & skaver:

"herregud, vad har jag gjort?". Jag är så rädd, så förbannat rädd, valde jag fel väg nu ? Jag är rädd att jag gjorde fel val och nu kommer få känna av den jobbigaste känslan av dom alla, saknad. Redan nu finns en konstig spänning mellan oss, som om allt det vi delade tillsammans aldrig har funnits. Vi var så rätt du och jag, tillsammans, jag var så otroligt kär. Kär i dig & allt runt omkring dig, jag förstår inte hur jag kunde låta misstag på misstag få förstöra något som var så bra. Det känns som om det var igår, jag satt här och precis hade träffat dig:

"wonderful reality...

som elin säger, "naaaw" : ) ah det va helt underbart.
and now what ? jag vet inte... nu är det lite frågetecken här & där,
men det visar sig, med tiden,

man vet att man är kär, när verkligheten är bättre än drömmarna...
2007-jul-08 @ 22:14
"

Så mycket man byggde upp, så mycket som rasade på bara några minuter. Så många drömmar som suddas ut, som inte längre har någon mening. Där ser man hur bråk & tjaffs kan ta död på en kärlek som jag trodde skulle kunna ta oss igenom de svåraste situationer. Tillbaka på ruta ett...

Helgen, fredagen blev relativt lugn, va ner till Score en sväng med Elin & träffade på några bekanta ansikten. Igår hälsade jag och Elin på hemma hos Alex innan jag, Alex, Elin, Theo och Glenn styrde mot Malin, melodifestivalen och dricka. Johanna och Angelica var även där och dom va på topp redan runt 8 snåret. Jag var otroligt trött och råkade vid 3 tiden somna till en sväng i Malins soffa, jag var inte ensam för när jag sedan vaknade låg även dom andra och sov. Men kvart över 4 styrde jag och Elin hem till henne, trötta och hungriga, sängen har aldrig varit skönare. 



Jag behöver tid, för mig själv...   image78


Kommentarer
Postat av: anke

hihi,, kuul igår? ;P Men hörde att de e dunderkalas nästa helg ?

2008-02-17 @ 20:11:41
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0