KärlekKärlek

Jag är hemma nu, i Karlstad igen, trött & sliten med krasslig hals och skrapsår på kinden, men med en digitalkamera full av minnen. Den här veckan har varit en av dom underbaraste i mitt 20 år långa liv, jag har umgåtts med tre av dom mest värdefulla personer och vi har haft så otroligt kul och mysigt. Jag behövde det här mer än någonsin nu, få leva varje dag till fullo. Vi har gjort varje minut värdefull, vi hyrde snowblades och gled nedför backar täckta av snö med solen i ögonen och frostbitna kinder. För att sedan värma oss intog vi bastun, vi smörjde in våra ansikten med ansiktsmasker och hade inpackning i håret, rena & fräscha la vi sedan en make och drog på oss någon snygg outfit för att gå ut & göra Sälen osäkert. Vi har hamnat på diverse galna fester och nattklubben HC va definitivt en krydda i tillvaron. Igår slog vi på stort och gick ut och åt på en fin restaurang, god mat och den iskalla ölen var pricken över i. På kvällen gick vi till HC och såg Marie Picasso, är inte direkt något vidare fan av henne men vi hade med oss trevligt sällskap så det var kul ändå. Jag har skrattat så jag vikit mig dubbel ett antal gånger och på nätterna tog vi våra stjärtlappar och sprang halvvägs uppför slalombacken för att sedan slänga oss iväg och hoppas på att inte slira in i en gran eller liknande. Citatet under hela veckan löd: " Vi ska leva som om morgondagen inte fanns ". Och det har vi verkligen gjort.

Ditvägen:

image84    image86

Paus i Malung, storhandel på Ica:

   

image91

Det blev kalas första kvällen:

image94    image95

    

Klockan 03.08 på natten, väl hemma efter en tur på HC är Angelica & jag taggade för stjärtlapp:



Dagen efter kanske inte lika pigga dock:

 

Strålande solsken gjorde att vi begedde oss utåt, jag & Johanna gick även och letade efter hennes sko som hon hade söpit bort kvällen innan:

     


Kvällen gick ännu en gång i alkoholens tecken, förfest på rummet innan vi åkte till Lindvallen:

     


Vi var faktiskt även i backen:

   

Hemmåt igen:

image119             image120

Sälen 08 går inte att beskriva med ord, det måste upplevas.
Älskar er

Kommentarer
Postat av: ankeeee

you are wonderfuuul my ladie :D
fan så underbart kul vi har haft de.
Shit pomfritt. tvekar inte ens ekund på att göra om detta :D:D:D

2008-02-29 @ 18:09:18
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se
Postat av: Madde =)

HIHI :) Helt underbart! Tack för en underbar resa gummsan =) Lätt att de blir repis nästa år ;-)

2008-02-29 @ 21:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0