On my way.

Jag mår så fruktansvärt bra i vissa människors närhet, just där & just då ler jag ett 100% ärligt leende
rakt igenom. Varför tillåter jag inte mig själv att må så bra, alltid ? Vissa föddes helt enkelt perfekta, övermänskliga & hur mycket man än letar så finner man inga fel. Sådana människor som jag vet faktiskt vill göra allt för att få mig att skratta, hur kan jag vara en sådan idiot som bara tänker på mig själv i sådana situationer ? Jag går aldrig ut för att såra, jag lovar. Jag blir så förbannad på mig själv, hur jag kan tillåta mig själv att bete mig så, jag är fan inget jävla monster, känslokall & eländig. Nej, jag bryr mig, faktiskt men jag tror jag handlar först & tänker efter sedan, när det är försent.
Jag är inte perfekt, så långt ifrån perfekt, men tillsammans med vissa personer blir jag en bättre människa, sådana som ger mig den frihet jag behöver men i slutändan återvänder jag ändå, för jag känner mig trygg där.
Jag har gjort otroligt mycket fel den senaste tiden. Men jag tror det ligger mer än ett svin till människa bakom det, det blev för mycket småbråk som tärde på allt vi hade, något förstörde det perfekta vi hade byggt upp. I andras ögon var vi perfekta, men under ytan blev det värre & värre. Förlåt älskling. Du är värd mer.
Jag ska ta dag för dag nu, bygga upp allt det trasiga runt omkring. Börja om på ruta ett, jag känner mig ganska stark konstigt nog, med tanke på alla motgångar för tillfället. Jag vill börja om på nytt, nu ska inget få gå fel, behöver bara reda ut först & främst åt vilket håll jag ska gå.

Veckan, kunde inte komma mer lägligt då jag behöver få tid för mig själv. Jag är ledig måndag, onsdag & torsdag. Dom dagarna ska jag bara se till att njuta av fullt ut. Imorgon tänkte jag ta mig en sväng in till stan & sätta sprätt på lite pengar, om jag hittar något. Ska även tillbringa så mycket tid som möjligt med Elin under veckan, övernattning står på schemat.

"Vilket håll du än går, så följer jag med..."?             image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0