On our way

Igår, fick en digitalkamera av pappa vilket va perfekt så jag kan knäppa lite kort i Sälen och föreviga våra minnen under veckan. Igår var vi på Arena, en hel drös, och jag hade riktigt kul faktiskt, bästa kvällen på länge. Nu sitter jag och väntar på att mina fjälltoppsflickor som ska komma och hämta upp mig, ha en bra vecka.

                image83


                                                                                                                                                     Baby

Kommentarer
Postat av: eey du vet vem ( ;

Ha så grymt skoj nu baby . och ta de luuuuuuungt :P va lite rädd om dig själv ;d hööörs på tel kysss .

2008-02-24 @ 13:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0