Wishes, spread with the wind.

Att något kan få mig att må så fruktansvärt konstigt, varför går det inte att skaka av sig det, låta det rinna av utan att ta in ett enda ord, glömma alla hånande & elaka kommentarer innan dom ens hinner träffa & smärta till ?! Herregud inget av det jag får höra stämmer, elaka ord haglar över mig trots att mycket av det du tror är något som aldrig har hänt. Varför, när jag äntligen varit bra för första gången på många år, ska jag få skit för det iallafall ?
När jag berättar någonting för dig, lägger du av något hånande ljud som visar att du tycker det jag säger är skrattretande, för bra för att vara jag ungefär. Jag hatar det, jag ser rött vid sådana tillfällen och skulle nästan kunna döda just då.

Idag, jag lyckades få sova ut ända till halv elva. Va ändå obegripligt trött när jag anlände till skolan, kände mig nästan onykter fortfarande, vilket jag antagligen inte var. En lektion på tre timmar gick fort, klippte någon praktikant på skolan. Gick sedan en sväng på stan med Johanna och inhandlade en stickad kofta innan jag åkte hemmåt.
Veckan, inget nytt som vanligt. Förutom att onsdag är en ledig dag då min enda lektion är inställd, jag & mami ska ta en sväng till Rum&Kök och handla upp mitt presentkort jag fick av min praktikchef i julklapp. Söt hon Bettan.

Johänni skickade över ett & annat kort från i lördags, fick även några från festen hos Malin:

                 
   Wictorin, Theo, Jag & Aziz har taktiksnack under ölspelet

 Angelica & jag har full koll på Guitar Hero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0