2008

Nyår:

Nyttigaste: Promenaden hem från Samuel i höga stövlar, well done.
Mysterium: Hur i helvete jag tog mig ner för stupet i dessa skor, mina fötter vek sig inte en endaste gång ! Man blir helt enkelt bättre på allt med alkohol i kroppen, enligt en själv.
Dåligaste egenskap: Var förbannat dryg & envis när någonting gick emot mig.
Återkommande tanke: Dags att sluta dricka snart ?
Mysigaste: Pussen på tolvslaget av godingen.
Kläder: Röd klänning med svart spets, svarta strumpbyxor, bruna stövlar, stora guldörhängen
Frisyr: Plattat med guldspännen
Tårar: Nån dyster min, inga tårar dock
Mest förvånande: Hur tiden bara rann iväg. Väl hemma berättade jag för papi hur vi bara hade varit på efterfesten i ca 20 minuter. Älsklingen rättar mig då & säger att vi minsann va där i minst två timmar. Allvarligt? ;s
Onödigaste: Okej, dumförklara mig, mitt samtal med en viss K.. var otroligt onödigt.
Sista tanke: I det stora hela, riktigt lyckad nyår !

Klockan 6 stog jag & Stoffe utanför Lines mormor för att hämta upp Line, begav oss av till Samuel direkt för att fixa lägenheten. Det sattes upp silvriga & guldiga ballonger, girlanger och massor av glitter. Vi blandade dipp, hällde upp chips och popcorn och satte på våra nybrända skivor. Jag och Line tog en sista dusch med glittersprayen innan vi satte igång partyt på allvar. Först dit var min bror och hans kompisar, även dom var taggade till tusen. Efteråt dök Elin & Mattias upp, sedan även Samuel, Markus & vänner till dom. Tiden gick fort och snart satt vi på bussen till torget, mycketmycket folk, vi räknade ner och precis på tolvslaget sprakade hela torget av alla dessa raketer. Det bar av hem till Samuel igen och som sagt tyckte jag att tiden bara rusade förbi för snart var jag och älsklingen hemma, vi åt fyllemat med bror sedan somnade jag ganska snabbt.
Idag, ska iväg på synundersökning inför körkortet. Annars händer inte allt för mycket.
Imorn, jag och Stoffe ska på bio med Elin och Mattias. Massor av mys.

                                                                                                 Början på ett nytt år,
                                                                                                början på förändring

Kommentarer
Postat av: Linda

Öj skriv mer din tönt ;)
HAHA:
Nej men du ska kommentera min blogg med du vet. Svin roligt om man ser.

2008-01-05 @ 21:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0