Colaberoende ?

Idag, vaknade trött och sliten trots att jag fått sova ända till klockan åtta imorse. Bestämde mig ändå för att sätta klockan på ringning kvart i nio igen och la mig för att somna om, stressad fick jag sedan slänga på mig mjukisbyxor och en stickad tröja för att springa till bussen. Kom konstigt nog ändå försent till lektion men blev inte mycket gjort där ändå.
Efter skolan bar det av till Rådhuscafét med johanna, Madde och Angelica, det blev en cola och planeringar om hur vi skulle redovisa projektarbetet skriftligt. Dock var det annat som lockade mer och snart strosade vi runt i alla klädaffärer istället. Jag lyckades inhandla en grå klänning & ett rött skärp, var även sugen på ett halsband jag hittade men det får bli en annan dag. Mötte sedan upp Elin för att ta bussen till Bergvik, efter att ha spenderat någon timme där, & inhandlat ännu en klänning ?! , hamnade vi tillslut på Ikea där jag sörplade i mig dagens andra cola och provlåg varenda säng i hela affären. Runt halv fem snåret tyckte vi att det var nog och styrde hemmåt med en något lättare plånbok och pigg som en lärka efter all coca cola.
Imorn, praktik. Finns inte mycket annat att säga, kul är det inte, tyvärr. Trots att tjejerna som jobbar där är underbara. Sedan kommer mami och hämtar mig då vi ska uträtta lite ärenden.
Helgen, åh vad jag längtar. Hela helgen ska jag tillbringa med människor som får mig att le och må bra, konstant. Fredagen bjuder på utgång med Elin, vi ska ta en sväng till Nöjes vilket är lite kul då jag faktiskt aldrig tänkt på att gå dit förut. Har inte haft åldern inne heller då men.
Även lördagen går i alkoholens tecken, ska umgås med Angelica och Johanna & några vänner till henne. Vore också kul att möta upp Line & Linda då jag hörde att även dom skulle slå klackarna i taket på lördag.

Då jag och Line bara lyckades knäppa 8 kort på nyårsafton (jag vet faktiskt inte heller vart vi har kameran) så fick jag helt enkelt ta någon annans kort. Line & Jag iallafall, nyårsafton:

                       image65
                             

Kommentarer
Postat av: shsgsdgsdgs

BRAAAAAAA ! lyck till

2008-01-30 @ 23:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0