PartyUpInHere

Fredag, praktiserade till klockan 6. Fullt upp hela dagen så väl hemma slängde jag mig i sängen för att invänta Elin, klockan 8 ringde jag & hoppades på att hon skulle säga att vi skulle köra en myskväll. Men icke ! Hon var taggad för utgång. Efter en dusch, lite make & iklädd nya partylinnet var tröttheten så gott som bortblåst. Jag tog bussen till elin & knäppte första ölen innan jag knappt hunnit stiga innanför dörren. Efter några öl tog vi bussen in till stan, satte oss en sväng på Score & beställde några cider. Sedan bar det av till Arena där det fanns många kända ansikten. I helhet var kvällen helt okej.
Lördag, vaknade sent. Tjugo i två slog jag upp ögonen, helt tomt i huset förutom lillebror som precis vaknat han med. Efter en kvart ramla papi & mami in med famnarna fulla av kassar från Mc´donalds. Det blev hamburgare till frukost vilket inte gjorde mig speciellt mycket. Sedan var det dags igen, dusch och på med nått snyggt inför kvällen. Därefter bar det av till Malin, där bjöds det på kex & ost och chilinötter & chips. Vi korkade upp första vinflaskan, blandade lite bål och lyssnade på musik. Lite senare på kvällen dök det upp massa grabbar och ölspelet sattes igång. När det började bli ganska sent drog sig dom flesta hemmåt, jag tjatade på Malin om att jag så gärna ville se Titanic innan vi somnade, 20 minuter in i filmen sov jag som en stock. Supertrevlig kväll, tack ! Johanna, Angelica & Malin bla. <3
idag, efter helgens bravader känner jag mig allt annat än fit for fight.  Jag & Malin vaknade upp imorse av att solen sken in & fåglarna kvittrade. Vi beställde mat från 91:an, och sedan kom mami och hämtade mig. Jag hade planerat och göra endel idag men har ingen ork, funderar på & lägga mig i solariumet en stund och slappna av lite. Ikväll ska jag sitta bänkad framför tv:n då Singing bee går klockan 8. Det verkar vara så grymt skönt program. 



                                                                                         You sit there in your heartache
                                                                                         Waiting on some beautiful boy
                                                                                        To save you from your old ways
                                                                                                You play forgiveness
                                                                                          Watch it now- here he comes

                                                                                      He doesn't look a thing like Jesus
                                                                                         But he talks like a gentlemen
                                                                                 Like you imagined when you were young

Jag vet inte hur det här kommer sluta, det blir bara värre och värre.
Och nu då, nu gjorde jag det ännu mer komplicerat. Feelings ?!


Kommentarer
Postat av: Linda

jag vet min man, Ja vill att du ringer mig. älskar dig.

2008-01-13 @ 18:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0