13 juli

Idag är en sådan där dag då man undrar varför man ens klev upp ur sängen. Humöret är långt ifrån på topp trots att gårdagen var en av de roligaste kvällarna på länge. Ska försöka fixa bilderna som Elin tog igår.
I vilket fall började dagen igår med en tur på stan tillsammans med Elin, tänkte försöka hitta något fint inför kvällen men hittade absolut ingenting, istället spenderades pengar på bolaget, Mc´donalds och en pincett då jag lyckats tappa bort min gamla. Sedan blev det hem för dusch, make och måla naglarna snabbt som attan, nagellacket var överallt förutom där det skulle vara. På med volangkjol, vitt linne, höga svarta pumps och stora guldörhängen. Stora örhängen har alltid varit pricken över i:t en utekväll för oss, här är det inga diskreta pärlor, nono BIG SIZE or nothing. Runt halv 8 tiden bar det av hem till Linda där festandet redan var i full gång. Tillsammans med Linda, Line, Elin, Erik, Tobbe & Johan gick timmarna fort och snart var det dags att bege sig av mot Nöjesfabriken. Vi slog på stort och beställde kareoketaxi, i taxin sjöngs det hellre än bra, riktigt kul. Väl framme på Nöjes intog vi dansgolvet och det lämnades inte förrän vi ganska slut & färdigdansade staplade ut på lite ostadiga ben runt 2 tiden för att beställa taxi hemmåt mot sängen och sömn. Väl hemma var dock alla tankar på den lyckade kvällen som bortblåsta och för första gången på länge kom de där känslorna tillbaka, dom som jag trodde att jag aldrig skulle behöva uppleva igen. Det blev för mycket. Lyckades somna in runt 6 tiden imorse efter allt för mycket tankar & känslor.


Jag saknar er, bästa tre åren i mitt liv.

Skulle vilja lägga upp bilder från förr, sådana som väcker minnen och som jag aldrig kommer glömma. Men som sagt så kraschade min dator och för att få igång den igen var jag tvungen att ta bort i princip allt, så även bilderna som jag hade kvar så långt tillbaka som 2002. Men ni betyder lika mycket för det och jag tänker på er.

Något annat som väcker en jäkla massa minnen som satts sig rakt in i hjärtat är Nelly Furtado - Say it right & Rihanna - Umbrella. Nu blev det dags att göra något av dagen.


Kommentarer
Postat av: johääni

Emelie, Jag saknar och älskar dig.

2008-07-13 @ 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0