Dagen efter balen.

"Vad är väll en bal på slottet?", jo helt jäkla underbart. Jag hade så förbannat kul igår så man måste nästan ha varit där för att förstå. Alla var så otroligt fina och stämningen var verkligen speciell.
Igår, klockan halv 8 rullade jag ner till trafikskolan, trots min lediga dag hade jag lyckats boka in en körlektion redan klockan 8.00. Landsvägskörning stod på schemat och det var kul att äntligen få gasa på lite efter all 30 körning i stan. Sedan bar det av hemmåt för att få sova någon timme till, passade på att lägga mig i solariumet för att bättre på brännan en sista gång innan balen. Men vilan blev inte långvarig för snart var mami hemma och vi var tvugna att sätta igång med hår, naglar och smink direkt. Något stressad var jag då vi skulle ner till Kiwi foto halv fyra och knäppa bilder och självklart, trots att det jag inte kännt av det varken igår eller idag, gjorde stressen att magvärken kom tillbaka. Typiskt, kunde knappt andas där ett tag, & ännu mindre stå upprätt, korten var jobbiga att ta men väl hemma igen fick jag en break & andas ut lite. När det sedan var dags att bege sig ner till CCC hade värken släppt och nu såg jag bara väldigt mycket fram emot kvällen. När vi rullade in utanför CCC var det tjockt med människor överallt, solen stod högt på himlen och alla var så fruktansvärt vackra. Jag tog några bilder med min klass innan det bar av inåt för välkomstdrink och balen kunde dra igår. Som sagt, något av det roligaste jag gjort, tråkigt att det redan är över för kunde jag skulle jag göra det all over again.



 (klicka för större bild) Madde, Emelie, Ingela, Malin, Johänni, Ankie, Jag & Erika, alla mina bästa genom dom här tre åren.

 Sälen 08, järngänget <3

 Med Klarälven & gamla stenbron i bakgrunden

Tack för en underbar kväll, jag älskar er. Nu tar vi nya tag mot studenten på torsdag.


Kommentarer
Postat av: johääni

Åh, sötnos. I love youuuuuuuuuuu.

2008-06-10 @ 16:03:38
Postat av: Emilia

Fin du va. =)

2008-06-11 @ 15:04:53
Postat av: emelie

tack så mycket : D

2008-06-11 @ 17:32:52
URL: http://eemly.blogg.se/
Postat av: the big B

Fett fin stump !

2008-06-11 @ 19:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0