Längtan

Allt står inte rätt till, det är som en jäkla berg-&dalbana, bra och dåligt om vartannat. Men hjärtat slår ändå en extra slag när jag vet att det är nära, jag kan inte hjälpa det men jag kan inte släppa dig helt.
" - Ni är fan inte bra för varandra alltså, stör er på varandra, tål inte varandra & bråkar jämt. Men det är något som gör att ni ändå inte kan släppa varandra, ni kan inte gå vidare, & ni är så fruktansvärt fina ihop"
Det smartaste jag hört någon säga. Nu är han påväg, & jag är som ett barn på julafton.




Nightcore- Will my heart survive
Alpha Blondy - When I need you

                                                                                                                                       Förlåt...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag saknar dig hur mycket som helst.

KOM HEM :*

2008-06-20 @ 13:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0