Min ögonsten

Min dator la av för några dagar sedan, den klarade inte längre av hur vårdslös jag var mot den när jag oftast stängde av på knappen istället för att trycka avsluta på skärmen (vilket pappa lärt mig är BIG NO), när jag sparade precis allt vilket gjorde att jag hade bilder kvar så långt tillbaka som 2002 & det har Christoffer sagt att det funkar inte utan man måste såkallat omformatera datorn emellanåt, & inte nog med det så tryckte jag på varenda tangent som fanns (ja jag rent utsagt la mig på tangentbordet) om datorn fick för sig att hänga sig. Så tillslut blev det för mycket och den kolapsade. Papi, duktig som han är, lyckades få igång den igen men jag va tvungen att ta bort det mesta jag hade liggandes. Lite sorgligt faktiskt, menmen. Idag märkte jag dessutom att min msnikon är totalt borta och jag har ingen ork till att ladda ner det igen, vilket gör att jag kommer nog inte va inne på msn igen på typ, resten av mitt liv? Ville bara göra er informerade.

 
Nu ska jag ta hand om min kära dator, den har varit med i många år & många fler ska det bli.

Nu ska jag till pappas jobb och sola, hade tänkt få lite färg på benen innan jag drar på mig kjolen som är klädesplagget ikväll. Jag tror jag kommer ha riktigt kul ikväll.
Förövrigt har det varit en jobbig natt, en panik som övergår i tårar och jag känner att jag inte har någon kontroll över någonting längre.


Baby är en slappis               

latare får man leta efter



Kommentarer
Postat av: Elin

Ha en bra dag! :)

2008-06-28 @ 12:13:07
URL: http://lortgris.blogg.se/
Postat av: Fiaah

Godmorgon=). Hoppas du får en bra dag!=).

2008-06-28 @ 12:30:18
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: StoffElito

HAHA snygg bild !

2008-06-28 @ 15:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0